Вівторок, 19 Березня, 2024

Як вести бізнес та автоматизувати продажі в Хмельницькому через Бітрікс24

Чіткість та організованість — головний ключ до успішного ведення бізнесу. Якщо ви прагнете систематизувати завдання для підлеглих та вчасно отримувати сповіщення про їх виконання, легко контролювати та систематизувати, то на допомогу прийде універсальний ресурс — Бітрікс24. Він дозволяє контролювати ефективність роботи співробітників та мотивувати їх, має зручний інтерфейс та ще ряд переваг для хмельницьких бізнесменів, про які розкажемо далі.

Що таке Бітрікс24 та для чого його використовують

Бітрікс24 — це унікальна платформа, що створена для спрощення ведення бізнесу та повноцінної роботи команди. Фактично це корпоративна мережа, що, на відміну від інших програм, дозволяє співробітникам не лише виконувати поставленні завдання, надсилати матеріали та вести автоматизовану звітність, але і спілкуватися в робочому чаті або персонально. 

Вона побудована таким чином, що керівник може поставити завдання своїм підлеглим, встановити час та умови його виконання, додати наглядачів. У разі необхідності додаткові підзавдання. Після прийняття роботи завданню змінюють статус та архівують. Якщо ж працівник не встиг вкластися у встановлений термін, то програма автоматично покаже, що воно протерміноване. Також постановник або наглядач може відправити завдання на доопрацювання. У підсумку, за кількістю та якістю виконання завдань, автоматично визначається ефективність того чи іншого співробітника. 

Для того, щоб поділитися корпоративними досягненнями або донести інформацію до всієї команди, створено загальну дошку. Публікації на ній доступні  всім запрошеним до групи, їх можна оновлювати або залишати як нагадування. 

Як автоматизувати продажі через Бітрікс24

Крім корпоративного спілкування та виконання завдань, хмельничани також можуть вести автоматизовані продажі через Bitrix24.ua . Для цього створено спеціальну систему управління та комунікації з клієнтами — CRM. Вона дозволяє фіксувати всі звернення, що надходять від клієнтів, уникнути збоїв у роботі та загублених заявок. Для кожної з них буде встановлено чіткий дедлайн щодо опрацювання. Таким чином система CRM обслуговує повний цикл спілкування з замовником: від “холодного” контакту до угоди та її виконання. 

Як показує практика, разом з Бітрікс24 ефективність роботи відділу продажів компаній, які користуються системою, зростає, як і її авторитет. Головною перевагою CRM є переадресація чатів, дзвінків та листів з усіх ресурсів, якими користується компанія до єдиного центру. Таким чином можна одночасно відповідати на звернення, що надійшли на офіційний сайт, сторінки у соціальних мережах або на телефонні дзвінки. 

Система Бітрікс24 вже показала свою ефективність та постійно розширює список задоволених клієнтів, які рекомендують її для власним колегам. Зручність виконання завдань та їх контролю — відмінні риси ресурсу, що значно скорочують час на обслуговування декількох каналів зв’язку, по яким йде комунікація.

.,.,.,.